sobota, 28 maja 2016

Twarożek z rzodkiewką na zdrowe śniadanie



   W kolejnym poście serii ''Bądź fit'' proponuję Ci zdrowy zamiennik twarogu z rzodkiewką (a właściwie jakiegoś wyrobu pseudotwarogowego) kupowanego w sklepie. Bez chemii, bez konserwantów, mało kalorii, porządne i zdrowe smarowidło do kanapek :)
   Byłoby idealnie mieć twaróg i jogurt z mleka od prawdziwej krowy, która pasie się na łące na świeżym powietrzu, choć może taki nie ma najniższej zawartości tłuszczu. Jednak ilość twarożku, który smarujemy na kanapkę bądź dwie, nie sprawi że nagle zaprzepaścimy tygodnie diety. 
   Zawsze zresztą twierdziłam, że normalne krowie mleko, choć ma większą zawartość tłuszczu niż sklepowe, jest o wiele lepsze, bo to prawdziwe mleko a nie biała woda o zapachu mającym przypominać mleko :) (mam wrażenie, że moje zamiłowanie do naturalnych, nieprzetworzonych produktów powoli przeradza się w małą obsesję...;)




   Przygotuj:
(porcja dla 1 osoby)
-  2 łyżki twarogu (tłustość dowolna, ja użyłam twarogu domowego, z krowiego mleka)
-  2 łyżki jogurtu naturalnego (też użyłam domowego z krowiego mleka)
-  3-4 rzodkiewki
-  sól himalajska
-  świeżo zmielony, kolorowy pieprz


   Do miseczki wrzucamy twarożek i jogurt. Rzodkiewki ścieramy na tarce bądź drobniutko siekamy i dorzucamy do reszty składników. Dodajemy odrobinkę soli i pieprzu.







   Widelcem łączymy ze sobą składniki do momentu powstania papki.
   No i już mamy zdrowe, pyszne smarowidło do kanapek :)
   Możemy dołączyć do kanapki pomidora, ogórka, szczypiorek... i będzie pysznie! :)








Smacznego!!!!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz