czwartek, 26 maja 2016

Bądź fit - nowy dział na moim blogu :))



 
   Cóż, wielkimi krokami zbliża się do nas lato. Czas króciutkich szortów, minispódniczek, plaży i kostiumów kąpielowych.
   Niestety, nie każda i nie każdy z nas czuje się na tyle pewnie, by po zimie i wiośnie od razu wskoczyć w bikini/pływackie gacie i dumnie paradować po plaży ;)
   Część osób stwierdza z przerażeniem, że tu i ówdzie pojawiło się kilka fałdek (bądź opon od Zetora), a waga szatańsko się z nich śmieje.



   Nie będę tutaj niczego ukrywać, powiem wprost - mi też przybyło kilka kilo. Nie jakoś mega dużo, ale wystarczająco, by przez głowę przemknęła myśl, że pora włożyć adidasy, jakieś sportowe ciuchy i ruszyć tyłek. No i oczywiście zmienić dietę, bo kolacja w formie zapiekanki z boczkiem, kukurydzą, keczupem, żółtym serem i salami na bułce francuskiej do niczego dobrego mnie nie zaprowadzi.
 
   Ponieważ bardzo lubię gotować, przygotowywanie dań nie jest dla mnie szczególnym problemem. Po prostu nadal bawię się gotowaniem :)
   W przygotowywaniu dietetycznych, mniej kalorycznych potraw, odnalazłam swój mały rytuał: od krojenia wszystkiego, przez gotowanie spaghetti pełnoziarnistego, aż po ładne ułożenie wszystkiego na talerzu. Żeby nie było - zjedzenie tego też stanowi ogromną przyjemność :)
   Postanowiłam więc podzielić się z Wami przepisami na dania, które przygotowuję, by zrzucić kilka kilo :)
   Tak więc zapraszam Was po przepisy na zdrowie, energię i witalność :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz